相关视频
Toch ook wel leuk dat de NAM een beetje een draai om de oren krijgt - RTV Noord
rtvnoord
Hier is het ook leuk, maar we hadden in de Kuip kunnen zitten - RTV Noord
rtvnoord
Ik heb nog nooit zo leuk gestemd - RTV Noord
rtvnoord
08-07-2014 Concurrentie is ook goed voor Feyenoord
FR1908net
wat ik ook doe het is nooit goed
Anita Rokven
06-12-2015 Goed teken dat we zo'n wedstrijd nu ook winnen
FR1908net