Gothalonia
Perquè no volem sofrir més. Perquè la nostra revolta és legítima. Perquè no volem veure més el nostre poble viure en la misèria imposat pel capitalisme i la por imposada per les bandes ètniques. Perquè tenim l'edat de tots els desafiaments i una immensa responsabilitat de cara a la histò
7 个视频